CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

assalmualaikum

xx

xx

Wednesday, April 27, 2011

blue2 word

salam semua....hari nie,aq ada mood nk update blog comey nie...so,apa yg nak ditulis hari nie,memg luahan hati yang tulus dri penulis blog sendri..x daa kaitan dgn senior,kawan2 dan sape2 yg mengenali diriku ini..haha...sebenarnya nak mengarut je...x daa benda yang nk dicerita selain mengarut x tentu pasal kat blog nie....
bru je tukar template baru kat blog nie...ats sebab2 tertentu yg  x dapat dielakkan,so aq terpaksa la tukar..sorry to shila natasha coz,sama template dgn blog kamu..actually time nak cri template 2,terjumpa template burng hantu nie,so aku mls nk cri yang lain..ambik je yg mana ada..cute la burng hantu nie macm Mr.Y..haha..kamo2..jgn marh yer...sya cakap kamo macm burng hantu n beruang hari itu...saje je nak gurau2 n kasi kamo marh kat saya...haha..tp ary 2 tgk fb profile kamu letk pic koala..memg sebijik la...^^..comey kot...(pujian ikhls)...tp always syg kamu ketat-ketat tau~~..haha...
AIshh...tetiba teringat lak kat tulisn blue2 kat fb nie...setiap kali komen msti aq suka guna link biru 2...antara ayt fvrt aku:
1. sayang awak ketat-ketat
2. Aii..aku pegang tapa kea...haha
3. tak peduli ko punya pasal la..
4. nasib bek ko x hensem,kalo x dah lama aku belasah
5. ini yang aku tension nie...
6. saya selalu sayang awak,selalu tenguk profile awak
7. ko jangan nak tunjuk hot,neraka kagi hot
8. APo kena dangan ko nie?gilo ko...
9. ce cter..
10..hahahahhahahahha
and ada byk lagi...tp xlarat nak taip...jom kita tdo ek...nanti ptg kena jumpa tutor lak...n mlm nie ada kls ganti bm..muahx...daa~
                      alololo...comeynya....hahahaha(gelak jahat)...jom blah..seblm koala nie mengamuk..^^

No comments:

Post a Comment