CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

assalmualaikum

xx

xx

Friday, April 29, 2011

jom jawab tag!

1. Bekas kekasih saya adalah seorang yang: ada yang playboy,ada yang baik, ada yang kelakar..^^
2. Saya sedang mendengar : lagu marry you by bRUno mARs
3. Mungkin saya patut : belajar dengan lebih serius lagi...dan x ponteng kuliah..
4. Saya suka : saya suka tidur,shopping,makan n borak2 smpai x ingat dunia...haha (semua nie blh hlgkan stress saya )
5. Sahabat-sahabat baik saya: sangat memahami saya n always bg support kat saya..sgt funny & x nerd...haha
6. Saya tak faham kenapa : tetiba orang x puas aty dgn saya...kalau x suka,jom la faca 2 face...
7. Saya kehilangan : muka yang licin tanpa jerawat.....skung byk jerawa..T_T
8. Ramai yang bertanya : dah ada bf blom?nak jadi bf awk blh...ahahahahaha
9. Makna nama saya : sorry..x tau...x tnya pun ma saya...nanti la tanya blk...
10. Cinta itu ialah : cinta itu sngt indah jika anda bahagia,n sngt pahit time nk clash..
11. Di sesuatu tempat, seseorang sedang : tidur x ingt dunia macam koala..haha
12. Saya akan cuba : x kuat jealous dalam perhunbgn n sentiasa berfikirn positif..
13. Ayat SELAMANYA bermaksud : hunbgn pershbtn n cinta kita smpai ke syurga la...^^
14. Telefon bimbit saya : blue black...skung no phne..hp rosk..huk2...*pjm awk punya dlu ek..hehe
15. Bila saya terjaga dari tidur : saya akn tgk hp sya n tros smbung tdo ag...haha
16. Saya paling meluat bila : ada org perasn dye bagos...n tunjuk gedik depn saya..eeii...meluat gler,,,please jgn nk gedik sgt n tunjuk ko 2 hebt sgt,..kalau btol2 hebat x kisah la kan...nie,habuk pun xda..
17. Pesta/Parti ialah : dunia je semua nie...xyah pergi la...haha
18. Haiwan paling comel yang saya pernah temui : kucing,hamster n arnab...semua nie sya pernh bela...hehe
19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan ialah : form 4 n form 5 dekat Mrsm kOta PUTra...sya sgt nakal...huhu
20. Hari ini : saya kuat tdo n makn
21. Malam ini saya akan : saya akn text Mr.Y saya,,,saya suka ganggu dye,even sometimes kehabsn idea n text pe..
22. Esok pula saya akan : nak kuar dgn member2 sya...
23. Saya betul-betul inginkan : hubgn kwn yang tiada problm,hubgn cinta yg bahagia n family yg bahagia smpai ble2..
24. Ketika anda lihat wajah anda di cermin pada pagi ini : huhhh..kecewa...ada jerwt baru dekt pp..ble nak hlg nie...huhu
25. Pusat membeli belah atau arked permainan : pusat beli belah la...hbs kan duit jom...haha
26. Makanan barat atau Jepun : x suka la...melayu ag best....
27. Makanan segera adalah : dapat save bajet,cept n mudah dihidangkan..
28. Bilik yang terang atau gelap : gelap..romantik g 2..haha
29. Ayat terakhir yang anda katakan kepada seseorang : ..*semlm trtdo time nak send msj...saya sempt taip 'haha' je..then tros tdo...sorry sgt2...selalu camnie..

2 comments:

  1. cym2.....ado so lg tag..hop liny tulis nmo leeza ismail..tgk ah kt entry... tilte dio " tag khas tk emy riena"

    ReplyDelete
  2. eh...persn td..ingt suh jwb yg ats je..hehe...ok2..nanti nk jwb ekk..

    ReplyDelete