CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

assalmualaikum

xx

xx

Saturday, April 30, 2011

tag yang tertinggal..hahaha

1. 4 nama bestfriend awak ?
fatin
dilah
yeen
eja n sewaktu dgnnya
2. lelaki yang boleh bergelar suami,siapa yang awak paling sayang?
mR.Y
4. benda paling gila yang pernah awak buat?
x datg ke kls...n kena tngkp dgn warden..then buat muka x bersalah...haha
5. kalau ada kuasa membunuh, siapa yang awak nak bunuh ?
saya nak bunh org yang tpu saya..sya nak cincai awk ek..
6. 3 benda yang awak nak buat before mati ?
1.saya nak bawa ma sya jaln2 n ke tanh suci
2. saya nak khwin dgn Mr.Y
3. saya nak org yg berada sekeliling saya bahagia
7.benda penting dalam hidup awak?
- hp..kalau x da bnda nie sya blh nanges..sebb sush nak cntct sape2
-money la...xdop duit x leh nk mkn..haha...even nk msok tndas pun,kena byr kn..
-my family...ini yg first...dye org yg support kat sya...syg family sya..
-love?ntah la...kadng2 perlu,kadg2 x ..tp skung dah perlu kot..buat hari2 sya brtmbh ceria g 2..hahaha
8. tempoh yang paling lama awak pernah kapel?
6 bulan...cehh...lama gler 2...haha
9.pernah kena gantung sekolah tak?
- x pernah...sya budak baik...xpernh kena gantung sek..haaha
10.senaraikan wish yang awak nak, anggap jelah ada fairy god mother nak tolong tunaikan?
-nak iman yg mantap..^_^
-nak terbang macam burung
-nak tgk bintang bersama Mr.Y
-NAK khwn dgn putera idaman...haha....*perasn
-nak jumpa dgn Tom Welling...kalu jumpa sekjp pun ok..just nk cakp sya suka awk!
- nak pergi pulau sipadan..nun jauh di sabah...haha
-nak teddy bear yg lebih besar dari saya
-Nak jadi kaya blh pergi ke mana suka
-ada kuasa ajaib...hehe...blh buat ape2 je.
11. last message yang awak dapat dan dari sape?
dari Bf sya...tdo elok2,even time 2 dah tgh ary...haha...kuatnya sy tdo...*_*




ok...To Liniey comey..saya dah jwb semua soaln 2..hehe...ok, now  nk smbung tdo ag...





No comments:

Post a Comment